Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Časopisi

Stranica 6 od 66 (330 naslova)
Kana, kršćanska obiteljska revija, listopad 2017.
  • U listopadskome broju „Kane“ donesen je, kao i obično, veći broj tekstova redovitih kolumnista koji u svojim napisima dotiču važne vjerske, društvene i kulturne teme.Tako Josip Grbac piše o ljudima koji misle i žive kratkoročno, koji su narcisoidno ...
  • 13,00 kn
Biblija danas br. 3 (2017.)
  • Uvodnik Novo čitanje i razumijevanje Isusovih prispodoba Otajstvo Kraljevstva – prispodoba o sijaču (4,1-12) Prispodoba o zrnu gorušičinu i kvascu (Mt 13,31-33) Slika o pastiru koji razlučuje ovce od jaraca (Mt 25,31-46)
  • 10,00 kn
Kana, kršćanska obiteljska revija, rujan 2017.
  • U novom broju Kane za mjesec rujan više je tekstova posvećeno nedavno preminulom fra Bonaventuri Dudi, dugogodišnjemu suradniku i do svoje smrti odgovornom uredniku biblioteke „Metanoja“ u Kršćanskoj sadašnjosti. Suzana Peran piše opširniji prikaz ž...
  • 13,00 kn
Bogoslovska smotra 2017. - br. 2
  • 62,50 kn
Služba riječi br. 289
  • Građa za obnovljenu liturgiju SADRŽAJ: Uvodna riječGRAĐA ZA HOMILIJU I VODIČ KROZ MISU 21. nedjelja kroz godinu – 27. kolovoza 22. nedjelja kroz godinu – 3. rujna 23. nedjelja kroz godinu – 10. rujna 24. nedjelja kroz godinu – 17. rujna 25...
  • 50,00 kn
Stranica 6 od 66 (330 naslova)

Misao dana

Kada bismo morali pokušati ukratko odgovoriti na pitanje što Novi zavjet shvaća pojmom „Bog“, taj bi odgovor mogao glasiti samo ovako: Bog, to je Otac Isusa Krista. Bog, to je onaj kojemu je Isus govorio „Oče“. Ali, time nipošto nije dano „kristološko suženje“ koje bi ostalo u uskom personalizmu i u čistomu povijesnom mišljenju koje bi zaboravljalo širinu stvarnosti; time je, štoviše, preuzeto temeljno polazište Staroga zavjeta, a s njim i širina ljudskoga pitanja o Bogu. Stari zavjet time je počeo otkrivati Boga kao nečijega Boga, kao Boga ljudi; definirao ga je polazeći od ljudi: kao Boga otaca. Isus se sasvim dosljedno uvrštava u ovu predaju Izraelove vjere. Bog je za nj nečiji Bog, njegov Bog. On shvaća Boga kao „svojega Boga“, toliko da ga dosljedno naziva svojim Ocem, a ipak toga „svog“ Boga, koji je njemu sasvim osobno Bog, smatra istovjetnim s Bogom otaca. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.