Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Crkva i društvo

Stranica 4 od 23 (112 naslova)
Papa Franjo - revolucija nježnosti i ljubavi
  • Kardinal Kasper ovom knjigom čitateljima još više i dublje približava papu Franju po njegovoj karizmi, posebnosti i evanđeoskim krjepostima koje je prepoznao i suvremeni svijet, no on to čini analitički i postupno objašnjavajući korijene i perspektiv...
  • 70,00 kn
Riječka Crkva u razdoblju fašizma
  • Knjiga riječkoga crkvenog povjesničara bavi se crkvenom situacijom u gradu Rijeci između dva svjetska rata. Crkvena povijest Rijeke tijekom talijanske uprave malo je poznata. U središtu su autorova zanimanja stvaranje novih gradskih župa i osnutak sa...
  • 290,00 kn
Evangelii Gaudium. Radost evanđelja (D-163)
  • Apostolska pobudnica pape Franje izravni je plod 13. redovne opće Biskupske sinode koja je o temi „Nova evangelizacija za prenošenje kršćanske vjere“ održana u Vatikanu od 7. do 28. listopada 2012. godine.Premda i sam piše kako se „na Sinodi podsje...
  • 40,00 kn

Siromaštvo Kardinal Gerhard Ludwig Müller

Siromaštvo
  • U suradnji s Gustavom Gutiérrezom i Josefom Sayerom, sadašnji pročelnik Kongregacije za nauk vjere kardinal Müller, u ovoj knjizi nudi odgovor na pitanje: Zašto je danas siromaštvo izazov za vjeru ne samo u Južnoj Americi nego i u Europi i u svijetu....
  • 70,00 kn
Otvorimo prostore pozitivnome
  • Isplati li se uopće još govoriti i pisati o pozitivnome, o onome što ljude zbližava i ujedinjuje oko općega dobra određene zajednice, društvene skupine ili zajedničkoga dobra hrvatskoga naroda koji konačno ima svoju državu? Jesu li oni koji pozivaju ...
  • 75,00 kn
Stranica 4 od 23 (112 naslova)

Misao dana

Glosolalija, prema Pavlu, izriče svoje ekstatično mucanje u zazivu „Abba“, i to čini po osposobljenju koje dolazi od Isusova Duha koji govori u nama i daje nam udjela u Isusovu djetinjem odnosu s Bogom. Ranokršćansko se iskustvo Duha u cjelini tumači kao udioništvo u Isusovu odnosu s Bogom, i tako ga se svodi na odnos s Bogom kao Ocem kojega nam posreduje Isus. Ovu pristupačnost Oca u Isusu Ivan potom izriče rečenicom: tko vidi mene, vidi i Oca ( 14,9), pri čemu odgovor „helenisti“ Filipu istodobno treba shvaćati i kao odgovor na čežnju grčkih kršćana za gledanjem – susret s Isusom „gledanje“ je Oca. Dakle, na pitanje spoznaje Boga odgovara se pozivanjem na nasljedovanje Isusa. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.