Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Duhovnost

Stranica 9 od 40 (198 naslova)

Duhovnost odozdo Anselm Grün Meinrad Dufner

Duhovnost odozdo
  • U povijesti duhovnosti, između ostalih, postoje i dvije struje od kojih jednu nazivamo duhovnost odozgo, a drugu duhovnost odozdo.Duhovnost odozdo znači da nam Bog ne govori samo u Bibliji i u Crkvi, nego upravo po nama samima, po našim mislima i ...
  • 40,00 kn

Kako naći utjehu Anselm Grün

Kako naći utjehu
  • Kako da te utješim?Ja nisam izgubio dragog čovjeka kao ti.Nije me obuzela žalost kaotebe.Ali znam što znači tugovati za voljenim čovjekom.Znam da se žalost može ugnijezditi u moje srce,znam da me može sasvim zaokupiti.Znam da tada jedva pomaže riječ ...
  • 30,00 kn
Božja muka - nada za tebe
  • Ova knjiga pape Franje sadrži njegove najljepše i najpotresnije misli, nagovore i molitve izrečene u raznim prigodama, a sve ih povezuje vazmeno otajstvo. Papa Franjo osjetljiv je na temu čovjekovog trpljenja i ne propušta ni jednu priliku da o tome...
  • 90,00 kn

Blago mirotvorcima Ljiljana Matković-Vlašić

Blago mirotvorcima
  • „O mirotvorstvu i ratovima napisana je golema biblioteka knjiga. No što mogu knjige kad ni dva svjetska rata nisu svojim bolnim iskustvima pridonijela iskorjenjivanju ratnih sukoba“, pita se u svome uvodnom tekstu Ljiljana Matković-Vlašić, zauzeta mi...
  • 80,00 kn

Anđeo stresa Anselm Grün

Anđeo stresa
  • Poznati njemački benediktinac, pisac brojnih duhovnih uspješnica i u nas često prevođeni Anselm Grün, ovom knjigom odgovara na sve veće zanimanje suvremenika za anđeosku nebesku pomoć i zaštitu. Ovog puta je njegovo zanimanje za anđeoskom pomoći i z...
  • 70,00 kn
Stranica 9 od 40 (198 naslova)

Misao dana

Ja držim kako se ne bi trebalo zaboraviti zlo koje je neprijatelj počinio. Štoviše, ono se može oprostiti upravo jer se drži živim pretrpljeno zlo. Istinski oprost nije neko poništenje, nego znači iščitavanje toga zla i deklarirajući ga kao takvog, priznavati, međutim, da to zlo nije toliko moćno kako bi spriječilo moju ljubav, niti može zabraniti moju ljubav. Dakle, opraštam, ali istovremeno održavam živim zlo, održavam živom ranu. Osim toga, i za Isusa – koji je također u potpunosti oprostio – znaci muke (rupe na rukama i nogama, rana na boku) čine dio Njegova identiteta živućega i uskrsloga Gospodina, jer to što je podnosio i propatio, ne može se zaboraviti. Vjerujem da postoji jedno zajedničko iskustvo koje svi imamo: mi eventualno zaboravljamo bol, ali to da smo patili, ne možemo nikada zaboraviti. (Enzo Bianchi, "Paradoksi križa")

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.