Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Kršćanin i svijet

Stranica 12 od 20 (100 naslova)

Vjera - istina - tolerancija Joseph Ratzinger

Vjera - istina - tolerancija
  • Jedan od najvećih katoličkih teologa današnjice, kardinal Joseph Ratzinger (1927.), pri nedavnim konklavama izabran za papu Benedikta XVI., u ovoj se knjizi bavi pitanjima vjere, religije, kulture, istine i tolerancije. Pitanje o snošljivosti kulturâ...
  • 60,00 kn
  • Nije na raspolaganju.

Izazovi novoga pape Alceste Santini

Izazovi novoga pape
  • Autor se u ovom djelu ne želi zadržati na intelektualnom liku teologa Ratzingera, čije je djelovanje rezultiralo mnoštvom teoloških radova i studija koje je napisao radeći kao profesor teologije, biskup, kardinal i čuvar katoličkog nauka tijekom služ...
  • 70,00 kn
Čovjek s onu stranu stvari
  • Čuveni fizičar i nobelovac, Werner Heisenberg, rekao je: Znanost može bez religije i religija može bez znanosti, ali čovjek ne može bez jedne i druge. Čovjekov um i srce su, dakle, mjesto susreta znanstvenog i vjerskog pogleda na stvarnost. Što će iz...
  • 10,00 kn
Život i problemi crkvene zajednice
  • U središtu interesa onih Bajsićevih radova koji su objavljeni u ovome trećemu svesku jest život kršćanske zajednice i njezini problemi (odnosi zajednice kao grupe i pojedinca, problemi uloge, osobe i službe itd.). Autorov pogled i analize pritom kreć...
  • 180,00 kn
Molitva i misli mira u vrijeme rata
  • Autor u ovome djelu sabire homilije izrečene na misama i molitvama u vrijeme demokratskih promjena i osamostaljenja naše domovine kao i tijekom mučnih godina Domovinskog rata. Riječ je samo o sakupljenim homilijama koje su bile izgovorene u datome tr...
  • 45,00 kn
Stranica 12 od 20 (100 naslova)

Misao dana

Glosolalija, prema Pavlu, izriče svoje ekstatično mucanje u zazivu „Abba“, i to čini po osposobljenju koje dolazi od Isusova Duha koji govori u nama i daje nam udjela u Isusovu djetinjem odnosu s Bogom. Ranokršćansko se iskustvo Duha u cjelini tumači kao udioništvo u Isusovu odnosu s Bogom, i tako ga se svodi na odnos s Bogom kao Ocem kojega nam posreduje Isus. Ovu pristupačnost Oca u Isusu Ivan potom izriče rečenicom: tko vidi mene, vidi i Oca ( 14,9), pri čemu odgovor „helenisti“ Filipu istodobno treba shvaćati i kao odgovor na čežnju grčkih kršćana za gledanjem – susret s Isusom „gledanje“ je Oca. Dakle, na pitanje spoznaje Boga odgovara se pozivanjem na nasljedovanje Isusa. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.