Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Liturgija

Stranica 3 od 21 (102 naslova)
Rimski obrednik: Red sprovoda
  • 180,00 kn
Služba riječi br. 287
  • Građa za obnovljenu liturgiju  SADRŽAJ: Uvodna riječ GRAĐA ZA HOMILIJU I VODIČ KROZ MISU Čista srijeda / Pepelnica – 1. ožujka 1. korizmena nedjelja – 5. ožujka 2. korizmena nedjelja – 12. ožujka 3. korizmena nedjelja – 19. ožujka Sv...
  • 50,00 kn
MALI MISAL - Po Kristu i s Kristom
  • Ovaj molitvenik sadrži sve uobičajene molitve, molitve u raznimprilikama, jutarnje, dnevnei večernje molitve, blagdaneispomendane... Dostupne boje: bijela i crvenaPrilikom web-naručivanja u rubriku Napomena potrebno je navesti željenu boju.
  • 25,00 kn
Priručni liturgijski kalendar - Godina A - 2016./2017.
  • „Priručni liturgijski kalendar“ obuhvaća liturgijsku godinu „A“ te počinje s 1. nedjeljom došašća ove godine, a završava s 31. prosinca 2017. godine. Kalendar je džepnog formata (10,5 x 18,5 cm) i sadrži sve važne podatke za hod kroz liturgijsku go...
  • 20,00 kn
Služba riječi br. 284
  • Novi broj „Službe riječi“ – građe za obnovljenu liturgiju - kao i obično, u dvije cjeline: Građi za homilije i samim primjerima homilija, donosi materijale za pripremu i oblikovanje liturgijskih slavlja. Ovaj broj, 284. po redu, proteže se na razd...
  • 50,00 kn
Stranica 3 od 21 (102 naslova)

Misao dana

Kada bismo morali pokušati ukratko odgovoriti na pitanje što Novi zavjet shvaća pojmom „Bog“, taj bi odgovor mogao glasiti samo ovako: Bog, to je Otac Isusa Krista. Bog, to je onaj kojemu je Isus govorio „Oče“. Ali, time nipošto nije dano „kristološko suženje“ koje bi ostalo u uskom personalizmu i u čistomu povijesnom mišljenju koje bi zaboravljalo širinu stvarnosti; time je, štoviše, preuzeto temeljno polazište Staroga zavjeta, a s njim i širina ljudskoga pitanja o Bogu. Stari zavjet time je počeo otkrivati Boga kao nečijega Boga, kao Boga ljudi; definirao ga je polazeći od ljudi: kao Boga otaca. Isus se sasvim dosljedno uvrštava u ovu predaju Izraelove vjere. Bog je za nj nečiji Bog, njegov Bog. On shvaća Boga kao „svojega Boga“, toliko da ga dosljedno naziva svojim Ocem, a ipak toga „svog“ Boga, koji je njemu sasvim osobno Bog, smatra istovjetnim s Bogom otaca. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.