Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Molitva

Stranica 5 od 9 (44 naslova)

S dobrotom i nježnošću Jorge Mario Bergoglio

S dobrotom i nježnošću
  • Dvije brošure s molitvama, odnosno s tekstovima našega novog pape Franje govore o njegovoj posvećenosti molitvi, meditaciji i razmišljanju u jednostavnosti. Dok je „Molitva na prste“ vrlo jednostavni i originalni poticaj na molitvu kakvog je prakt...
  • 12,00 kn
Oče, budi volja tvoja
  • 40,00 kn

Molitva daruje domovinu Gerhard Lohfink

Molitva daruje domovinu
  • Ova knjiga odgovara na pitanja mnogih ljudi o tome kako naučiti moliti, pomaže li im molitva i ima li od nje uopće kakve koristi. Ona to ne čini na način brzih recepata nego tako da uvodi u teologiju molitve. Pritom se stalno i uvijek iznova poziva n...
  • 150,00 kn
Svi ćemo se izmijeniti pobjedom Gospodina našega Isusa Krista (usp. 1 Kor 15,51-58)
  • Polazne tekstove pripremila je radna skupina sastavljena od predstavnika Rimokatoličke i Pravoslavne Crkve te starokatoličkih i protestantskih Crkava aktivnih u Poljskoj. Molitveni priručnik za Osminu, među ostalim, sadrži upute organizatorima Molitv...
  • 25,00 kn

Kako danas moliti Jörg Zink

Kako danas moliti
  • Svoju iznimno traženu knjigu o potrebi i načinima molitve Zink je oblikovao s puno umijeća i iskustva, opremio je saznanjima, mudrošću, poetikom i primjerima tako da je ovo već peto i to izmijenjeno izdanje.Osim tekstualnih izmjena ovo izdanje opreml...
  • 90,00 kn
Stranica 5 od 9 (44 naslova)

Misao dana

Kada bismo morali pokušati ukratko odgovoriti na pitanje što Novi zavjet shvaća pojmom „Bog“, taj bi odgovor mogao glasiti samo ovako: Bog, to je Otac Isusa Krista. Bog, to je onaj kojemu je Isus govorio „Oče“. Ali, time nipošto nije dano „kristološko suženje“ koje bi ostalo u uskom personalizmu i u čistomu povijesnom mišljenju koje bi zaboravljalo širinu stvarnosti; time je, štoviše, preuzeto temeljno polazište Staroga zavjeta, a s njim i širina ljudskoga pitanja o Bogu. Stari zavjet time je počeo otkrivati Boga kao nečijega Boga, kao Boga ljudi; definirao ga je polazeći od ljudi: kao Boga otaca. Isus se sasvim dosljedno uvrštava u ovu predaju Izraelove vjere. Bog je za nj nečiji Bog, njegov Bog. On shvaća Boga kao „svojega Boga“, toliko da ga dosljedno naziva svojim Ocem, a ipak toga „svog“ Boga, koji je njemu sasvim osobno Bog, smatra istovjetnim s Bogom otaca. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.