Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Nova izdanja

Stranica 4 od 10 (49 naslova)

Zemlja, dom, posao Papa Franjo

Zemlja, dom, posao
  • Riječ je o tri govora pape Franje upućenih pučkim pokretima u kojima se dotiče gorućih tema suvremenog svijeta kao što su: privremeni radnici, obitelji beskućnika, seljaci bez zemlje, borba protiv privatizacije vode, obrana prehrambene neovisnosti,&n...
  • 90,00 kn

Filozofija i religija suvremene perspektive uredili: Danijel Tolvajčić Nenad Malović Iva Mršić Felbar Alojz Ćubelić

Filozofija i religija suvremene perspektive
  • „Odnos religije i filozofije nedvojbeno ima dugu i kompleksnu povijest na Zapadu. Kritičko promišljanje religije vlastito je filozofiji od samih njezinih početaka do danas: od grčke filozofijske kritike pučkih religija i srednjovjekovnih filozofija u...
  • 200,00 kn
Božja muka - nada za tebe
  • Ova knjiga pape Franje sadrži njegove najljepše i najpotresnije misli, nagovore i molitve izrečene u raznim prigodama, a sve ih povezuje vazmeno otajstvo. Papa Franjo osjetljiv je na temu čovjekovog trpljenja i ne propušta ni jednu priliku da o tome...
  • 90,00 kn

Blago mirotvorcima Ljiljana Matković-Vlašić

Blago mirotvorcima
  • „O mirotvorstvu i ratovima napisana je golema biblioteka knjiga. No što mogu knjige kad ni dva svjetska rata nisu svojim bolnim iskustvima pridonijela iskorjenjivanju ratnih sukoba“, pita se u svome uvodnom tekstu Ljiljana Matković-Vlašić, zauzeta mi...
  • 80,00 kn

Paradoksi križa Enzo Bianchi

Paradoksi križa
  • „Paradoksi križa, prostor sučeljavanja smrti i života, osude i spasa, tišine i krika, uvijek su hranili duh i srce kršćana koji su htjeli razbiti ustaljeno razmišljanje, lijenosti vjerovanja, i koji su htjeli iznova promisliti onaj trenutak Božje 'bl...
  • 65,00 kn
Stranica 4 od 10 (49 naslova)

Misao dana

Kada bismo morali pokušati ukratko odgovoriti na pitanje što Novi zavjet shvaća pojmom „Bog“, taj bi odgovor mogao glasiti samo ovako: Bog, to je Otac Isusa Krista. Bog, to je onaj kojemu je Isus govorio „Oče“. Ali, time nipošto nije dano „kristološko suženje“ koje bi ostalo u uskom personalizmu i u čistomu povijesnom mišljenju koje bi zaboravljalo širinu stvarnosti; time je, štoviše, preuzeto temeljno polazište Staroga zavjeta, a s njim i širina ljudskoga pitanja o Bogu. Stari zavjet time je počeo otkrivati Boga kao nečijega Boga, kao Boga ljudi; definirao ga je polazeći od ljudi: kao Boga otaca. Isus se sasvim dosljedno uvrštava u ovu predaju Izraelove vjere. Bog je za nj nečiji Bog, njegov Bog. On shvaća Boga kao „svojega Boga“, toliko da ga dosljedno naziva svojim Ocem, a ipak toga „svog“ Boga, koji je njemu sasvim osobno Bog, smatra istovjetnim s Bogom otaca. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.