Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Nova izdanja

Stranica 7 od 10 (49 naslova)

Dr. Celestin Tomić Ljudevit Anton Maračić

Dr. Celestin Tomić
  • Treća knjiga u nizu „Profesori Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu posvećena je prof. dr. Celestinu Tomiću u prigodi stote obljetnice rođenja, a napisao ju je Tomićev franjevački brat Ljudevit Anton Maračić.U svojem dugom životu u...
  • 150,00 kn

Bog milosrđa i radosti Anton Tamarut

Bog milosrđa i radosti
  • „Bog o kojemu je riječ u ovoj knjizi ne može bez čovjeka; njega čovjek silno zanima. On ne samo da o njemu trajno razmišlja, nego ga intenzivno osjeća i ljubi, a u svojoj ga bezuvjetnoj i neograničenoj ljubavi ne prestaje stvarati i spašavati od rops...
  • 90,00 kn
Osluškujući Božju riječ
  • Poznati franjevac i profesor dogmatske teologije na Katoličkome bogoslovnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu o. dr. Ivan Karlić ovu je knjigu svojih homilija za aktualnu liturgijsku godinu „B“ posvetio „vjernicima koji ustrajno, strpljivo i vjerno osl...
  • 80,00 kn

Anđeli i demoni Benito Marconcini-Angelo Amati,Carlo Rocchetta-Mor

Anđeli i demoni
  • Anđeli i demoni, dobri i zli duhovi, uočljivo su prisutni u pučkim maštanjima svih religija.Teolozi si sve češće postavljaju pitanje: „Jesu li anđeli i demoni mit ili stvarnost?“ I, ako stvarnost tih bića istinski ulazi u red objavljenih istina, koje...
  • 220,00 kn

Nepobačeni Sokrat Peter Kreeft

Nepobačeni Sokrat
  • U formi triju „dijaloga“ Peter Kreeft, profesor filozofije na Boston Collegeu i autor niza knjiga iz područja filozofije i kršćanske teologije, od kojih su neke postale prave uspješnice po čitavome svijetu, zamišlja kako bi bilo kad bi se antički fil...
  • 70,00 kn
Stranica 7 od 10 (49 naslova)

Misao dana

Kada bismo morali pokušati ukratko odgovoriti na pitanje što Novi zavjet shvaća pojmom „Bog“, taj bi odgovor mogao glasiti samo ovako: Bog, to je Otac Isusa Krista. Bog, to je onaj kojemu je Isus govorio „Oče“. Ali, time nipošto nije dano „kristološko suženje“ koje bi ostalo u uskom personalizmu i u čistomu povijesnom mišljenju koje bi zaboravljalo širinu stvarnosti; time je, štoviše, preuzeto temeljno polazište Staroga zavjeta, a s njim i širina ljudskoga pitanja o Bogu. Stari zavjet time je počeo otkrivati Boga kao nečijega Boga, kao Boga ljudi; definirao ga je polazeći od ljudi: kao Boga otaca. Isus se sasvim dosljedno uvrštava u ovu predaju Izraelove vjere. Bog je za nj nečiji Bog, njegov Bog. On shvaća Boga kao „svojega Boga“, toliko da ga dosljedno naziva svojim Ocem, a ipak toga „svog“ Boga, koji je njemu sasvim osobno Bog, smatra istovjetnim s Bogom otaca. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.