Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Nova izdanja Kršćanske sadašnjosti

_iva_vi_e_nego_ikada2.jpg Francuski književnik Christian Bobin napisao je iskren, dirljiv i povjerljiv poetski roman Živa više nego ikada (o) svojoj prijateljici nakon njezine smrti. Djelo je himan životu i ljubavi, pjesma divnoj, običnoj i jedinstvenoj Ghislaine koja je tako blizu poljskim ljiljanima i nebeskim pticama o kojima govori evanđelje. Roman je pisan u drugom licu i svjedočanstvo je o ljubavi koja premošćuje granicu smrti, ali i o tuzi, jer „osim svetaca i nekoliko pasa lutalica“ – kako veli Bobin – „svi smo manje-više zaraženi bolešću tuge“. Smrt, jednako kao i život, ima svoja doba, sjećanja i rast. Možemo se izgubiti u osjećaju uskraćenosti. No, možemo u njemu, kao Bobin, naći i iskrenje života. Autor je u nas posebno postao poznat po poetiziranome životopisu sv. Franje Asiškoga kojega je 2001. redatelj Rene Medvešek uzeo kao predložak za sjajnu predstavu „Brat magarac“.

Sveti_trag_u_XX_stolje_u2.jpg rugo novo djelo Kršćanske sadašnjosti je djelo Josipa Sanka Rabara, Sveti trag u XX. stoljeću u kojem autor razmišlja i meditira o izabranim djelima hrvatskih likovnih umjetnika dvadesetog stoljeća, s pretežito kršćanskom tematikom, od kojih su neka sakralna, tj. ulazila bi u sakralni prostor, a neka su duhovna pa potiču na daljnje promišljanje. Ovdje se radi o meditacijama, kako i sam autor kaže, kao o „književnome djelu punom okrutne poezije“. „Radi se o otkrivanju raznolikosti bogatstva života i otkrivanju žrtve u njegovu korijenu, o poetskome susretu s Isusom Kristom“. U knjizi su, među ostalima, zastupljena likovna djela Ivana Meštrovića, Vanje Radauša, Ljube Babića, Antuna Augustinčića, Joze Kljakovića, Vasilija Jordana, Zlatka Šulentića, Ive Dulčića i drugih.


Misao dana

Svi smo mi jako dobri u prepoznavanju prisutnosti koja može biti neugodna: to se događa kad susretnemo nekog na ulici ili kad primimo telefonski poziv… Odmah pomislimo: »Dokad ću više morati slušati žalopojke, naklapanja, molbe ili hvalisanja te osobe?« Događa se katkad da se među onima koji nam dosađuju nađu i nama bliske osobe: ima ih među rodbinom; ni na radnom mjestu ih ne nedostaje; pa čak ni u svoje slobodno vrijeme nismo slobodni od njih. Što nam je činiti s dosadnim osobama? Ali i mi smo mnogo puta drugima dosadni. Zašto je među djela milosrđa uvršteno i ovo: strpljivo podnositi dosadne osobe? U Bibliji vidimo da i sam Bog mora biti milosrdan kako bi podnosio pritužbe svog naroda. U Knjizi Izlaska, na primjer, narod je zaista nepodnošljiv: prvo plače da je rob u Egiptu i Bog ga oslobađa; zatim se, u pustinji, žali da nema što za jesti (usp. 16, 3), pa Bog šalje prepelice i mȁnu (usp. 16, 13-16), ali unatoč tome žalopojke ne prestaju. Mojsije je posredovao između Boga i naroda,

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.