Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Osvrt na "Susret s autorom" održan u Zagrebu - Božidar Prosenjak

Prvi Susret s autorom, koji je Kršćanska sadašnjost već prije pokrenula u svojoj knjižari u Osijeku, u srijedu, 18. ožujka, uoči Josipova, održan je u knjižari KS-a na Kaptolu 29 u Zagrebu, a gost je bio poznati zagrebački književnik Božidar Prosenjak.

Nakon što ga je don Anton Šuljić, voditelj tih susreta, predstavio nazočnoj publici, krenuo je razgovor u kojem je taj priznati pisac proznih, pjesničkih, dramskih i kritičkih tekstova, u čiji opus ide već objavljenih pedesetak knjiga što za djecu što za odrasle, otkrivao ponešto od poticaja za književnikovo stvaralaštvo te iznio niz pogleda na vrijednosni sustav u odgoju i životu. Voditelj je osobito istaknuo umješnu narativnost kojom se odlikuju njegova djela te sentencionalnost koja se osobito vidi u knjigama za djecu, ali i u brojnim romanima, posebice onima koji imaju duhovno određenje.

Zadržavši se kratko na nekima od knjiga za djecu, kao što je primjerice „Divlji konj“, koja je prevedena na više od dvadeset svjetskih jezika, pisac je progovorio o svojim duhovnim korijenima, o stvarnim i životnim poticajima i nadahnućima za svoj rad zadržavši se podrobnije na romanu „Tesar“ čije je već drugo izdanje u nekoliko godina objavila Kršćanska sadašnjost.

Lik i osoba svetog Josipa za autora ima i osobno veliko značenje povezano s najranijim djetinjstvom, ali i psihološko, duhovno, religiozno i teološko određenje, što je sve doticao u svome romanu. I taj je roman nedavno uprizoren te izveden u sklopu proslave blagdana sv. Josipa u istoimenoj zagrebačkoj župi na Trešnjevci, a uprizorenja su doživjela i neka druga autorova djela, posebice ona za djecu.

Vidno zadovoljna publika, koja je tom prigodom mogla nabaviti autorov roman „Tesar“ po izrazito velikom popustu te dobiti njegov potpis, uputila je na kraju nekoliko pitanja i objekcija samom autoru kao i izdavaču, a dobar dio izrazio je zadovoljstvo zbog pokretanje takvih susreta. Oni će se, kao i u Osijeku, održavati povremeno, otprilike svakih nekoliko mjeseci, o čemu će javnost biti obaviještena putem medija, na prigodnim plakatima i putem mail obavijesti.

na vrh
×
Prijava