Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Roberto Seregni, EVANĐELJE U TRAPERICAMA – Godina B

Kao i ona za liturgijsku godinu A, i ova knjiga Evanđelje u trapericama za liturgijsku godinu B ima pomalo trendovski naslov, no ona to i jest jer je upućena prije svega mladima.

Riječ je o korisnoj i zanimljivoj knjizi koja na nov način uspijeva predočiti evanđelja i tako iznenaditi čitatelje, posebice mlade, ali ne samo njih.

Autor iz situacije današnjih mladih ljudi ponovno čita i razumijeva evanđeoske tekstove. Taj pristup je otvoren, dijaloški, nije intimistički niti sveden na fanatični aktivizam, a nije niti pomiješan sa senzacionalnim događajima. Naprotiv, prisiljava nas da gledamo na stvari, svijet i druge ljude Isusovim pogledom, pogledom prihvaćanja, čistim i svakidašnjim. Autor je razvio bogatu interaktivnu pastoralnu djelatnost koristeći se posebice internetom nazvavši to područje svoga rada „Evanđelje e-mailom“.

Nastavno na to iskustvo don Roberto uvodno u ovoj knjizi piše: „Već sam prošle godine u uvodu prvog dijela Evanđelja u trapericama spominjao, a sada sam se još više uvjerio: zahvaljujući tim susretima, učim dan za danom diviti se Riječi i biti pred njom ponizan; zahvaljujući sestrama i braći u društvu kojih pokušavam slijediti Uskrsnuloga, dok mi je Riječ kompas i svjetionik na svakidašnjem putu, zahvaljujući njihovim pitanjima, željama, nadama, snovima, učim kako se iznenaditi maštovitoj ljepoti različitih oblika, kojom Riječ otvara nove i nezamislive puteve u životu kršćanske zajednice“.

Knjiga je vrlo prikladna za nošenje u džepu i namijenjena je upravo takvoj uporabi – posve blizu načinu života današnjih mladih.

Misao dana

Kada bismo morali pokušati ukratko odgovoriti na pitanje što Novi zavjet shvaća pojmom „Bog“, taj bi odgovor mogao glasiti samo ovako: Bog, to je Otac Isusa Krista. Bog, to je onaj kojemu je Isus govorio „Oče“. Ali, time nipošto nije dano „kristološko suženje“ koje bi ostalo u uskom personalizmu i u čistomu povijesnom mišljenju koje bi zaboravljalo širinu stvarnosti; time je, štoviše, preuzeto temeljno polazište Staroga zavjeta, a s njim i širina ljudskoga pitanja o Bogu. Stari zavjet time je počeo otkrivati Boga kao nečijega Boga, kao Boga ljudi; definirao ga je polazeći od ljudi: kao Boga otaca. Isus se sasvim dosljedno uvrštava u ovu predaju Izraelove vjere. Bog je za nj nečiji Bog, njegov Bog. On shvaća Boga kao „svojega Boga“, toliko da ga dosljedno naziva svojim Ocem, a ipak toga „svog“ Boga, koji je njemu sasvim osobno Bog, smatra istovjetnim s Bogom otaca. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.