Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Pastoral i kateheza

Stranica 4 od 8 (39 naslova)

Jedno u Kristu Ivan Macut

Jedno u Kristu
  • Ove meditacije i promišljanja ekumenskog teologa objavljene u prigodi „Molitvene osmine za jedinstvo kršćana“, iako međusobno vrlo raznolike, malen su ali vrijedan korak na putu prema potpunom jedinstvu kršćana.Svim ovim promišljanjima zajednička je ...
  • 65,00 kn

Sveti sakramenti Ivan Karlić

Sveti sakramenti
  • Nastavljajući se na „Kateheze o katoličkoj vjeri“, autor ove knjige pozornost posvećuje svetim sakramentima, nastojeći približiti vjernicima temu sakramenata na način da to bude tumačenje i nadogradnja na ono što već znaju o sakramentima. Sadržaj ovi...
  • 90,00 kn

Pastoralna uloga crkvenih arhiva (D-166) Papinsko povjerenstvo za crkvena dobra

Pastoralna uloga crkvenih arhiva (D-166)
  • Ova okružnica upućena je ponajprije dijecezanskim biskupima ne bi li se uloga crkvenih arhiva, koja im je također na brizi, vrednovala na takav način da se istakne i njihova pastoralna datost. U uvodu okružnice stoga stoji: „Proučavanje vlastite pro...
  • 27,00 kn

Crkva milosrđa Papa Franjo

Crkva milosrđa
  • Ova knjiga predstavlja zbirku ulomaka iz dokumenata, kateheza na općim audijencijama, homilijâ i govorâ pape Franje izgovorenih u prvim mjesecima njegova pontifikata. Kroz tu zbirku spisa jasno se nazire određeni crkveni i pastoralni put, čija je oko...
  • 120,00 kn
Preklopnik - Tvoja prva sveta ispovijed
  • Minimalna narudžba je 10 preklopnika. U danima nakon Uskrsa obično slijede prve svete ispovijedi, prve svete pričesti i krizme. Za tu smo prigodu izdali tri različita preklopnika: Tvoja prva sveta ispovijed, Tvoja prva sveta pričest i Tvoja sveta...
  • 5,00 kn
Stranica 4 od 8 (39 naslova)

Misao dana

Kada bismo morali pokušati ukratko odgovoriti na pitanje što Novi zavjet shvaća pojmom „Bog“, taj bi odgovor mogao glasiti samo ovako: Bog, to je Otac Isusa Krista. Bog, to je onaj kojemu je Isus govorio „Oče“. Ali, time nipošto nije dano „kristološko suženje“ koje bi ostalo u uskom personalizmu i u čistomu povijesnom mišljenju koje bi zaboravljalo širinu stvarnosti; time je, štoviše, preuzeto temeljno polazište Staroga zavjeta, a s njim i širina ljudskoga pitanja o Bogu. Stari zavjet time je počeo otkrivati Boga kao nečijega Boga, kao Boga ljudi; definirao ga je polazeći od ljudi: kao Boga otaca. Isus se sasvim dosljedno uvrštava u ovu predaju Izraelove vjere. Bog je za nj nečiji Bog, njegov Bog. On shvaća Boga kao „svojega Boga“, toliko da ga dosljedno naziva svojim Ocem, a ipak toga „svog“ Boga, koji je njemu sasvim osobno Bog, smatra istovjetnim s Bogom otaca. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.