Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Povijest Crkve i kršćanstva

Stranica 10 od 19 (91 naslova)
  • Autor je u knjizi sabrao članke koje je tijekom godina objavljivao u Ilustriranoj obiteljskoj reviji „Kana“, a koje je sve posvetio pojedinim temama Knjige Postanka. Počevši od biblijskoga opisa stvaranja svijeta pa sve do opisa Josipa Eg...
  • 80,00 kn

Sveti Franjo Asiški Jacques Le Goff

Sveti Franjo Asiški
  • Uvijek sam bio opčaran osobom svetoga Franje Asiškoga, srednjovjekovnom povijesnom osobom koja je ostavila snažan dojam u svome vremenu i ostavlja ga sve do danas. Ponajprije sam opčaran njime kao povijesnom osobom. Naime, posred odlučne prekretnice ...
  • 150,00 kn
  • Nije na raspolaganju.

Slavonska franjevačka ishodišta Franjo Emanuel Hoško

Slavonska franjevačka ishodišta
  • Ova knjiga je zbornik autorovih radova o franjevcima u Slavoniji. U njoj je taj poznati crkveni povjesničar u četiri poglavlja rasporedio svoje članke i rasprave koje je napisao u tri desetljeća, koliko se bavio ovom problematikom, a koje je pisao u ...
  • 150,00 kn
Teologija povijesti spasenja u XX. stoljeću
  • Teologija povijesti noviji je pojam u izričitome teološkome istraživanju, a prema nekima, upravo bi 20. st. moglo biti zapamćeno kao stoljeće teologije povijesti. Naime oko 1950. godine, povijest se snažno nameće refleksiji u mnogim modelima katoličk...
  • 290,00 kn

Enciklopedijski biblijski priručnik Pat Alexander/ David Alexander

Enciklopedijski biblijski priručnik
  • Biblija nije nečitka i nerazumljiva knjiga. Ipak je – kao i druga velika književna djela – utkana u svoju životnu sredinu, tradiciju, način mišljenja i kulturu, što zbog velike vremenske udaljenosti nerijetko stvara teškoće čitatelju. U p...
  • 340,00 kn
Stranica 10 od 19 (91 naslova)

Misao dana

Ja držim kako se ne bi trebalo zaboraviti zlo koje je neprijatelj počinio. Štoviše, ono se može oprostiti upravo jer se drži živim pretrpljeno zlo. Istinski oprost nije neko poništenje, nego znači iščitavanje toga zla i deklarirajući ga kao takvog, priznavati, međutim, da to zlo nije toliko moćno kako bi spriječilo moju ljubav, niti može zabraniti moju ljubav. Dakle, opraštam, ali istovremeno održavam živim zlo, održavam živom ranu. Osim toga, i za Isusa – koji je također u potpunosti oprostio – znaci muke (rupe na rukama i nogama, rana na boku) čine dio Njegova identiteta živućega i uskrsloga Gospodina, jer to što je podnosio i propatio, ne može se zaboraviti. Vjerujem da postoji jedno zajedničko iskustvo koje svi imamo: mi eventualno zaboravljamo bol, ali to da smo patili, ne možemo nikada zaboraviti. (Enzo Bianchi, "Paradoksi križa")

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.