Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Povijest Crkve i kršćanstva

Stranica 7 od 16 (80 naslova)
Evanđelje ljubljenog učenika
  • Ivanovo evanđelje svojim je osebujnim jezikom, načinom pripovijedanja i svojom dubokom, ali po mnogočemu i prilično intrigantnom teologijom oduvijek privlačilo pozornost. Na njemu su najvećim dijelom temeljili svoje učenje crkveni oci i teolozi prvih...
  • 140,00 kn

Beata Virgo de miraculis Petar Lubina (ur.)

Beata Virgo de miraculis
  • Zbornik je plod znanstvenoga skupa koji se od 30. travnja do 1. svibnja 2010. održao u Oštarijama kraj Ogulina, a koji se bavio temama iz područja mariologije bilo da je riječ o teološkim ili kulturološkim pristupima. Hrvatski mariološki institut KBF...
  • 120,00 kn

Slavonska franjevačka učilišta Franjo Emanuel Hoško

Slavonska franjevačka učilišta
  • Ova knjiga je drugi zbornik autorovih radova o franjevcima u Slavoniji. Njezina osobita vrijednost su prilozi koji opravdavaju autorovo često naglašavanje da su upravo franjevačka učilišta bila mjesta gdje su njihovi nastavnici brzo spoznavali da im ...
  • 150,00 kn
Božja riječ u ljudskim pripovijestima
  • Koji je odnos između biblijskih „pripovijesti“ i „povijesti“ kako je danas shvaćamo kao događaja čiju „povijesnost“ možemo utvrditi na temelju pouzdanih dokumenata i svjedočanstava. Problem nije lak jer s jedne str...
  • 50,00 kn

Teologija i filozofija Adriano Fabris

Teologija i filozofija
  • Knjiga je objavljena u Biblioteci Polazišta i kao podniz Teolozi dvadesetoga stoljeća, što joj već određuje značenje i težinu i sasvim će sigurno poslužiti onima koji se, poput studenata teologije i filozofije, zanimaju za bogat, a katkad i napet odn...
  • 60,00 kn
Stranica 7 od 16 (80 naslova)

Misao dana

Glosolalija, prema Pavlu, izriče svoje ekstatično mucanje u zazivu „Abba“, i to čini po osposobljenju koje dolazi od Isusova Duha koji govori u nama i daje nam udjela u Isusovu djetinjem odnosu s Bogom. Ranokršćansko se iskustvo Duha u cjelini tumači kao udioništvo u Isusovu odnosu s Bogom, i tako ga se svodi na odnos s Bogom kao Ocem kojega nam posreduje Isus. Ovu pristupačnost Oca u Isusu Ivan potom izriče rečenicom: tko vidi mene, vidi i Oca ( 14,9), pri čemu odgovor „helenisti“ Filipu istodobno treba shvaćati i kao odgovor na čežnju grčkih kršćana za gledanjem – susret s Isusom „gledanje“ je Oca. Dakle, na pitanje spoznaje Boga odgovara se pozivanjem na nasljedovanje Isusa. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.