Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Teologija

Stranica 10 od 58 (289 naslova)

Zemlja, dom, posao Papa Franjo

Zemlja, dom, posao
  • Riječ je o tri govora pape Franje upućenih pučkim pokretima u kojima se dotiče gorućih tema suvremenog svijeta kao što su: privremeni radnici, obitelji beskućnika, seljaci bez zemlje, borba protiv privatizacije vode, obrana prehrambene neovisnosti,&n...
  • 90,00 kn

Filozofija i religija suvremene perspektive uredili: Danijel Tolvajčić Nenad Malović Iva Mršić Felbar Alojz Ćubelić

Filozofija i religija suvremene perspektive
  • „Odnos religije i filozofije nedvojbeno ima dugu i kompleksnu povijest na Zapadu. Kritičko promišljanje religije vlastito je filozofiji od samih njezinih početaka do danas: od grčke filozofijske kritike pučkih religija i srednjovjekovnih filozofija u...
  • 200,00 kn
Božja muka - nada za tebe
  • Ova knjiga pape Franje sadrži njegove najljepše i najpotresnije misli, nagovore i molitve izrečene u raznim prigodama, a sve ih povezuje vazmeno otajstvo. Papa Franjo osjetljiv je na temu čovjekovog trpljenja i ne propušta ni jednu priliku da o tome...
  • 90,00 kn

Paradoksi križa Enzo Bianchi

Paradoksi križa
  • „Paradoksi križa, prostor sučeljavanja smrti i života, osude i spasa, tišine i krika, uvijek su hranili duh i srce kršćana koji su htjeli razbiti ustaljeno razmišljanje, lijenosti vjerovanja, i koji su htjeli iznova promisliti onaj trenutak Božje 'bl...
  • 65,00 kn

Spisi iz doba rata (1916. - 1919.) Pierre Teilhard de Chardin

Spisi iz doba rata (1916. - 1919.)
  • Pierre Teilhard de Chardin bio je jedan od najbriljatnijih znanstvenika i umova Crkve koji je cijeli svoj zreli vijek posvetio popuštanju napetosti i pomirenju znanosti i vjere. Službena ga je Crkva dugo sumnjičila da brani panteizam. Njegovo ogromno...
  • 180,00 kn
Stranica 10 od 58 (289 naslova)

Misao dana

Ja držim kako se ne bi trebalo zaboraviti zlo koje je neprijatelj počinio. Štoviše, ono se može oprostiti upravo jer se drži živim pretrpljeno zlo. Istinski oprost nije neko poništenje, nego znači iščitavanje toga zla i deklarirajući ga kao takvog, priznavati, međutim, da to zlo nije toliko moćno kako bi spriječilo moju ljubav, niti može zabraniti moju ljubav. Dakle, opraštam, ali istovremeno održavam živim zlo, održavam živom ranu. Osim toga, i za Isusa – koji je također u potpunosti oprostio – znaci muke (rupe na rukama i nogama, rana na boku) čine dio Njegova identiteta živućega i uskrsloga Gospodina, jer to što je podnosio i propatio, ne može se zaboraviti. Vjerujem da postoji jedno zajedničko iskustvo koje svi imamo: mi eventualno zaboravljamo bol, ali to da smo patili, ne možemo nikada zaboraviti. (Enzo Bianchi, "Paradoksi križa")

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.