Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Teologija

Stranica 11 od 58 (289 naslova)
Geniji, varalice i oni treći
  • „U ovoj sjajno polemičnoj i poučnoj knjizi autor upozorava na problem iskrivljavanja i falsificiranja odnosa znanosti i vjere koji je aktualan osobito danas zbog agresivnoga napada na vjeru s ateističkih i političkih pozicija, uz zlouporabu znanost...
  • 100,00 kn
  • Nije na raspolaganju.

Oscar Cullmann Aldo Moda

Oscar Cullmann
  • Knjiga je posvećena poznatome švicarskom protestantskom teologu, značajnom proučavatelju Svetog pisma, vrlo prihvatljivom katolicima, stalnom promatraču na II. vatikanskom koncilu i u posljednje vrijeme sve više vrednovanom u pravoslavnoj teologiji. ...
  • 100,00 kn

Hans Urs von Balthasar Elio Guerriero

Hans Urs von Balthasar
  • Jedan od najvećih i najplodnijih teologa 20. st., švicarski teolog Hans Urs von Balthasar, u nizu Teolozi XX. stoljeća iz pera autora koji se njime dugo bavi dobio je zaokruženu studiju koja obuhvaća Balthasarov život i djelo. Možda se ni na jednog ...
  • 100,00 kn

Filozofija religije Andrea Aguti

Filozofija religije
  • Riječ je o povijesnome i konceptualnom uvodu u glavne tematike filozofije religije u kojem se pokušava odgovoriti na pitanja: Je li religija odgovor na čovjekovu potrebu, iskustvo svetog, pogled na svijet ili sve to zajedno? Kakvu razumsku prihvatlji...
  • 190,00 kn
Desnica tvoja, Gospodine, snagom se prodiči
  • Papinsko vijeće za promicanje jedinstva kršćana i Povjerenstvo „Vjera i ustrojstvo“ Ekumenskog vijeća Crkava priredili su materijale uz Molitvenu osminu za jedinstvo kršćana 2018. godine. U ovogodišnjim molitvenim materijalima kršćani s Kariba ukazu...
  • 25,00 kn
Stranica 11 od 58 (289 naslova)

Misao dana

Ja držim kako se ne bi trebalo zaboraviti zlo koje je neprijatelj počinio. Štoviše, ono se može oprostiti upravo jer se drži živim pretrpljeno zlo. Istinski oprost nije neko poništenje, nego znači iščitavanje toga zla i deklarirajući ga kao takvog, priznavati, međutim, da to zlo nije toliko moćno kako bi spriječilo moju ljubav, niti može zabraniti moju ljubav. Dakle, opraštam, ali istovremeno održavam živim zlo, održavam živom ranu. Osim toga, i za Isusa – koji je također u potpunosti oprostio – znaci muke (rupe na rukama i nogama, rana na boku) čine dio Njegova identiteta živućega i uskrsloga Gospodina, jer to što je podnosio i propatio, ne može se zaboraviti. Vjerujem da postoji jedno zajedničko iskustvo koje svi imamo: mi eventualno zaboravljamo bol, ali to da smo patili, ne možemo nikada zaboraviti. (Enzo Bianchi, "Paradoksi križa")

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.