Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Teologija

Stranica 12 od 58 (289 naslova)

Etičko-moralna problematika Marijan Valković

Etičko-moralna problematika
  • Treća knjiga Valkovićevih radova, koju je također priredio Stjepan Baloban, podijeljena je na tri dijela.U prvome dijelu, naslovljenom „Moralno-etička kriza: društvo i Crkva“, donosi radove u čijem je središtu život kršćana i Crkve u moralno-etičkoj ...
  • 295,00 kn
Dom ljubavi i kršćanske radosti
  • U ovoj knjizi se o braku i obitelji govori pod teološkim vidikom, a temelj je u kršćanskoj objavi i predaji te u crkvenome učiteljstvu. Taj je pogled, koji vidi potrebu i drukčijih pristupa obiteljskoj problematici, po svojoj por...
  • 90,00 kn

Bog milosrđa i radosti Anton Tamarut

Bog milosrđa i radosti
  • „Bog o kojemu je riječ u ovoj knjizi ne može bez čovjeka; njega čovjek silno zanima. On ne samo da o njemu trajno razmišlja, nego ga intenzivno osjeća i ljubi, a u svojoj ga bezuvjetnoj i neograničenoj ljubavi ne prestaje stvarati i spašavati od rops...
  • 90,00 kn

Anđeli i demoni Benito Marconcini-Angelo Amati,Carlo Rocchetta-Mor

Anđeli i demoni
  • Anđeli i demoni, dobri i zli duhovi, uočljivo su prisutni u pučkim maštanjima svih religija.Teolozi si sve češće postavljaju pitanje: „Jesu li anđeli i demoni mit ili stvarnost?“ I, ako stvarnost tih bića istinski ulazi u red objavljenih istina, koje...
  • 220,00 kn

Život iz punine vjere Anton Štrukelj

Život iz punine vjere
  • Kad je Hans Urs von Balthasar objavio svoju knjigu „Kršćanski stalež“ 1977. godine, u većine teologa to je djelo izazvalo pravu nevjericu i zbunjenost. Ona je za mnoge teologe ondašnjega vremena bila potvrda da je Balthasar konzervativan teolog, prot...
  • 190,00 kn
Stranica 12 od 58 (289 naslova)

Misao dana

Ja držim kako se ne bi trebalo zaboraviti zlo koje je neprijatelj počinio. Štoviše, ono se može oprostiti upravo jer se drži živim pretrpljeno zlo. Istinski oprost nije neko poništenje, nego znači iščitavanje toga zla i deklarirajući ga kao takvog, priznavati, međutim, da to zlo nije toliko moćno kako bi spriječilo moju ljubav, niti može zabraniti moju ljubav. Dakle, opraštam, ali istovremeno održavam živim zlo, održavam živom ranu. Osim toga, i za Isusa – koji je također u potpunosti oprostio – znaci muke (rupe na rukama i nogama, rana na boku) čine dio Njegova identiteta živućega i uskrsloga Gospodina, jer to što je podnosio i propatio, ne može se zaboraviti. Vjerujem da postoji jedno zajedničko iskustvo koje svi imamo: mi eventualno zaboravljamo bol, ali to da smo patili, ne možemo nikada zaboraviti. (Enzo Bianchi, "Paradoksi križa")

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.