Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Teologija

Stranica 15 od 51 (254 naslova)

Raj na vratima Fabrice Hadjadj

Raj na vratima
  • Nova, već treća knjiga na hrvatskome jeziku, ovoga sjajnog pisca, filozofa, dramaturga i humanista, otvara nova koliko i stara pitanja, ali na način kako to, sad smo već naučili, sjajno radi Hadjadj. Ova nam knjiga želi oduzeti sigurnost u naše zema...
  • 210,00 kn
Papa Franjo - revolucija nježnosti i ljubavi
  • Kardinal Kasper ovom knjigom čitateljima još više i dublje približava papu Franju po njegovoj karizmi, posebnosti i evanđeoskim krjepostima koje je prepoznao i suvremeni svijet, no on to čini analitički i postupno objašnjavajući korijene i perspektiv...
  • 70,00 kn

Starozavjetni proroci Božo Lujić

Starozavjetni proroci
  • Ovo je treće prerađeno i prošireno izdanje knjige istoga naslova koje je u Kršćanskoj sadašnjosti Božo Lujić objavio 2004. godine.Ova je knjiga, prema sudu hrvatskih bibličara, najeminentniji govor o starozavjetnim prorocima, a osim poznatih i opć...
  • 150,00 kn

Shvatiti vjeru Christoph Böttigheimer

Shvatiti vjeru
  • Neka od temeljnih pitanja koji si kršćanin treba postavljati jesu: Što znači vjera u kršćanskome smislu? Što je konstituira, što su uvjeti za njezin nastanak i očuvanje? Kako se nadnaravna vjera odnosi prema čovjekovu razumu? Je li s činom vjere pove...
  • 190,00 kn
Efeška kristološka kontroverzija prema djelima T.J. Šagi-Bunića - od raskola (431.) do sjedinjenja (433.)
  • U predvečerje pada zapadnog dijela Rimskog Carstva (476.), velikih političkih previranja i unutarnjih razdora koji su mu prethodili, na istočnom dijelu još uvijek ujedinjenog Carstva ništa manje nije bilo napeto i dinamično kada je riječ o unutarcrkv...
  • 190,00 kn
Stranica 15 od 51 (254 naslova)

Misao dana

Glosolalija, prema Pavlu, izriče svoje ekstatično mucanje u zazivu „Abba“, i to čini po osposobljenju koje dolazi od Isusova Duha koji govori u nama i daje nam udjela u Isusovu djetinjem odnosu s Bogom. Ranokršćansko se iskustvo Duha u cjelini tumači kao udioništvo u Isusovu odnosu s Bogom, i tako ga se svodi na odnos s Bogom kao Ocem kojega nam posreduje Isus. Ovu pristupačnost Oca u Isusu Ivan potom izriče rečenicom: tko vidi mene, vidi i Oca ( 14,9), pri čemu odgovor „helenisti“ Filipu istodobno treba shvaćati i kao odgovor na čežnju grčkih kršćana za gledanjem – susret s Isusom „gledanje“ je Oca. Dakle, na pitanje spoznaje Boga odgovara se pozivanjem na nasljedovanje Isusa. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.