Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Teologija

Stranica 20 od 51 (252 naslova)

Albert Schweitzer Enrico Colombo

Albert Schweitzer
  • Albert Schweitzer jedinstvena je pojava svjedoka onoga što je proučavao: pomno iščitavanje Isusove poruke, koju shvaća kao eshatološku poruku – za razliku od liberalne teologije – te mistike apostola Pavla, dovelo ga je do radikalnoga pr...
  • 80,00 kn

Johann Baptist Metz Giacomo Cocolini

Johann Baptist Metz
  • Ponikao u školi Karla Rahnera, čijih je nekoliko djela preradio, suočen s »političkom« beznačajnošću kršćanstva, Johann Baptist Metz osjeća potrebu otići korak dalje od transcendentalne teologije svojega učitelja te uputiti na vrijednost ...
  • 100,00 kn

Crkva Isusa Krista Walter Kasper

Crkva Isusa Krista
  • O knjizi kardinala Kaspera, jednog od vodećih katoličkih teologa današnjice, u jednom od prvih nastupnih govora novi je papa Franjo rekao kako mu je bila od velike koristi. Riječ je o knjizi koja zatvara svojevrsnu trilogiju.Nakon dva sveska Isus Kri...
  • 240,00 kn

Teologija i ekologija Simone Morandini

Teologija i ekologija
  • Teologija i ekologija – je li to dvoje uopće moguće dovesti uvezu? Na to pitanje nije teško dati odgovor ako se baci samo i letimični pogled na međunarodnu teološku scenu jer on razotkriva važnost koja se posljednjih desetljeća posvećivala ekol...
  • 95,00 kn
Ukazanja Blažene Djevice Marije između povijesti, vjere i teologije
  • U organizaciji Papinske međunarodne marijanske akademije (PAMI) sa sjedištem u Rimu, Francuskog mariološkog društva i lurdskog svetišta od 4. do 8. rujna 2008. godine u Lurdu je održan XXII. Međunarodni mariološko-marijanski kongres. Povod odabiru mj...
  • 150,00 kn
Stranica 20 od 51 (252 naslova)

Misao dana

Mir i izuzetost Karmela od buke svijeta prvi su pustinjaci povezivali s Marijinim povučenim životom posvećenim Bogu u njezinu nazaretskom domu. A sveto brdo Karmel slika je i naročite Božje blizine. Najveći mistik i naučitelj iz karmelskoga reda sv. Ivan od Križa dao je naslov svome djelu “Uspon na brdo Karmel“. Za njega taj uspon u prvom redu znači oslobođenje od svega onoga što nije Bog. Ne može se uspeti do Božje blizine bez žrtvovanja osjetnih stvari. Ne dolazi se do kontemplacije Boga ako srce nije očišćeno od svega onoga što nije Bog. Živjeti duhovnost Karmela u tom kontekstu znači promatrati Boga i sve stvari Marijinim srcem. A to se odvija u kontemplaciji, tihoj molitvi srca, odnosno u trajnome dijalogu s Bogom što je glavna značajka karmelskoga reda. (Anton Šuljić, „Dodijavanje Bogu“, knjiga u pripremi)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.