Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Teologija

Stranica 21 od 51 (254 naslova)

Teologija i ekologija Simone Morandini

Teologija i ekologija
  • Teologija i ekologija – je li to dvoje uopće moguće dovesti uvezu? Na to pitanje nije teško dati odgovor ako se baci samo i letimični pogled na međunarodnu teološku scenu jer on razotkriva važnost koja se posljednjih desetljeća posvećivala ekol...
  • 95,00 kn
Ukazanja Blažene Djevice Marije između povijesti, vjere i teologije
  • U organizaciji Papinske međunarodne marijanske akademije (PAMI) sa sjedištem u Rimu, Francuskog mariološkog društva i lurdskog svetišta od 4. do 8. rujna 2008. godine u Lurdu je održan XXII. Međunarodni mariološko-marijanski kongres. Povod odabiru mj...
  • 150,00 kn
Teološka misao Marijana Valkovića u crkvenom i društvenom životu u Hrvatskoj
  • Tri dijela knjige, svaki na svoj način, obilježavaju životni put teologa, svećenika i intelektualca Marijana Valkovića, jednog od najvećih naših moralnih teologa. On je upravo u sva tri svoja naslova ostao vjeran Drugome vatikanskom koncilu, a kao te...
  • 140,00 kn

Osoba, milost i Bog Philip A. Rolnick

Osoba, milost i Bog
  • U svome opsežnom teološkom istraživanju o pojmu osobe Philip A. Rolnick poziva da razmišljamo o 'osobstvu' ne samo kao o psihološkom pojmu – kao skupu osobina ili ponašanja – nego i teološki. Autor drži da osoba predstavlja najviše shvaća...
  • 190,00 kn

Drugi vatikanski koncil i teologija Philippe Bordeyne Laurent Villemin (pr.)

Drugi vatikanski koncil i teologija
  • Odmak od pedeset godina pomaže smjestiti Drugi vatikanski koncil u perspektivu povijesti koncilâ. Više se ocjenjuju novosti s obzirom na prijašnje koncile, kako glede oblika tako gleda brzih učinaka. Ali teolozi su osobito pozvati izvijestiti o novos...
  • 150,00 kn
Stranica 21 od 51 (254 naslova)

Misao dana

Glosolalija, prema Pavlu, izriče svoje ekstatično mucanje u zazivu „Abba“, i to čini po osposobljenju koje dolazi od Isusova Duha koji govori u nama i daje nam udjela u Isusovu djetinjem odnosu s Bogom. Ranokršćansko se iskustvo Duha u cjelini tumači kao udioništvo u Isusovu odnosu s Bogom, i tako ga se svodi na odnos s Bogom kao Ocem kojega nam posreduje Isus. Ovu pristupačnost Oca u Isusu Ivan potom izriče rečenicom: tko vidi mene, vidi i Oca ( 14,9), pri čemu odgovor „helenisti“ Filipu istodobno treba shvaćati i kao odgovor na čežnju grčkih kršćana za gledanjem – susret s Isusom „gledanje“ je Oca. Dakle, na pitanje spoznaje Boga odgovara se pozivanjem na nasljedovanje Isusa. (Joseph Ratzinger/Benedikt XVI. „Dogma i navještaj“)

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.