Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Teologija

Stranica 5 od 58 (289 naslova)

Sveti Augustin Marijan Mandac

Sveti Augustin
  • „Kada govorimo o svetom Augustinu, lako upotrebljavamo brojne superlative. Pri tome najčešće ne griješimo. Tako kažemo da je Augustin među kršćanima najveći filozof. On to bez dvojbe jest. Teško mu je u tome pogledu pronaći premca. Augustin je u duši...
  • 120,00 kn

Utjeha mesijanske nade fra Stipo Kljajić

Utjeha mesijanske nade
  • U ovim tekstovima autor čitateljima nudi iskustva i plodove koje je sam ubrao na putu traženja Božje riječi, pokazujući na djelu ljubav prema Bogu srcem i umom. Zato su tekstovi raspoređeni u tri skupine ili podijeljeni na tri dijela.Prvi dio nazvan ...
  • 80,00 kn
 Otkriće liturgije u XX. stoljeću
  • Naslov knjige opravdan može biti čudan, jer je teško zamisliti pitanje: Kako se liturgija može 'otkriti' u 20. stoljeću? Ili: Kako je moguće zanemariti bitnu razliku između liturgijskog nauka i liturgije, odnosno između scientia i res? Istina je: lit...
  • 180,00 kn

Uvid i metoda Dalibor Renić

Uvid i metoda
  • Bernard Lonergan jedan je od najutjecajnijih katoličkih teologa i filozofa engleskoga govornog područja. Djela toga kanadskog znanstvenika i plodna pisca moglo bi se čitati i bez osvrtanja na biografiju, jednostavno kao objektivne i distancirane rasp...
  • 150,00 kn
Teološka publicistika Stjepana Bakšića
  • Stjepan Bakšić jedan je od najznačajnijih hrvatskih teologa prve polovice 20. stoljeća. O njemu je opravdano govoriti i kao o jednome od najoriginalnijih katoličkih mislioca i teoloških pisaca u hrvatskoj povijesti. Svjedokom je iznimno burnoga povij...
  • 150,00 kn
Stranica 5 od 58 (289 naslova)

Misao dana

Ja držim kako se ne bi trebalo zaboraviti zlo koje je neprijatelj počinio. Štoviše, ono se može oprostiti upravo jer se drži živim pretrpljeno zlo. Istinski oprost nije neko poništenje, nego znači iščitavanje toga zla i deklarirajući ga kao takvog, priznavati, međutim, da to zlo nije toliko moćno kako bi spriječilo moju ljubav, niti može zabraniti moju ljubav. Dakle, opraštam, ali istovremeno održavam živim zlo, održavam živom ranu. Osim toga, i za Isusa – koji je također u potpunosti oprostio – znaci muke (rupe na rukama i nogama, rana na boku) čine dio Njegova identiteta živućega i uskrsloga Gospodina, jer to što je podnosio i propatio, ne može se zaboraviti. Vjerujem da postoji jedno zajedničko iskustvo koje svi imamo: mi eventualno zaboravljamo bol, ali to da smo patili, ne možemo nikada zaboraviti. (Enzo Bianchi, "Paradoksi križa")

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.