Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Teologija

Stranica 6 od 58 (289 naslova)

Poslanica Rimljanima Ivan Dugandžić

Poslanica Rimljanima
  • U detaljnom i jasnom uvodnom dijelu autor raspravlja o povodu i okolnostima nastanka Poslanice, o odnosu Jeruzalema i Rima kao različitih središta prema kojima se Pavao trebao odnositi, o iznimno zanimljivom i složenom pitanju početka kršćanske zajed...
  • 140,00 kn
Marijanska ukazanja - »proročka karizma« za naše vrijeme
  • Ova sjajna knjiga, koja je bez sumnje proizvod autoričina iskustva dugogodišnjega sudjelovanja u radu Međunarodne teološke komisije za događanja u Međugorju, na najbolji način odgovara vremenu u kojem mnogi vjernici postavljaju utemeljena pitanja o m...
  • 130,00 kn
Šutnja - molitva - dokolica
  • Tema šutnje zapostavljena je u teologiji i duhovnosti, u dušobrižništvu i u svakodnevnome životu. Stoga knjiga Ivice Raguža „Šutnja – dokolica – molitva“, posebice sada kada se pojavljuje, dolazi kao naručena. U tijeku godišnjih odmora moći će bit...
  • 50,00 kn
Mariologija nakon Drugoga vatikanskog koncila: prihvaćanje, rezultati i perspektive
  • Zbornik radova XXIII. međunarodnoga mariološko-marijanskog kongresa održanog u Rimu od 4. do 9. rujna 2012. godine o temi Mariologija nakon Drugoga vatikanskog koncila: prihvaćanje, rezultati i perspektive, još je jedan u nizu znanstvenih zbornika Hr...
  • 220,00 kn

Eshatologija u našem vremenu Hans Urs von Balthasar

Eshatologija u našem vremenu
  • Poznati švicarski teolog Hans Urs von Balthasar (1905.–1988.) svoja je prva teološka i filozofska razmišljanja posvetio eshatološkim pitanjima.U svojem doktorskom radu Povijest eshatološkoga problema u modernoj njemačkoj književnosti (1930.) te u vel...
  • 90,00 kn
Stranica 6 od 58 (289 naslova)

Misao dana

Ja držim kako se ne bi trebalo zaboraviti zlo koje je neprijatelj počinio. Štoviše, ono se može oprostiti upravo jer se drži živim pretrpljeno zlo. Istinski oprost nije neko poništenje, nego znači iščitavanje toga zla i deklarirajući ga kao takvog, priznavati, međutim, da to zlo nije toliko moćno kako bi spriječilo moju ljubav, niti može zabraniti moju ljubav. Dakle, opraštam, ali istovremeno održavam živim zlo, održavam živom ranu. Osim toga, i za Isusa – koji je također u potpunosti oprostio – znaci muke (rupe na rukama i nogama, rana na boku) čine dio Njegova identiteta živućega i uskrsloga Gospodina, jer to što je podnosio i propatio, ne može se zaboraviti. Vjerujem da postoji jedno zajedničko iskustvo koje svi imamo: mi eventualno zaboravljamo bol, ali to da smo patili, ne možemo nikada zaboraviti. (Enzo Bianchi, "Paradoksi križa")

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.