Kršćanska sadašnjost d.o.o.

Kršćanski klasici

Stranica 3 od 5 (23 naslova)

Tria opuscula Bonaventura

Tria opuscula
  • Tri najpoznatija spisa sv. Bonaventure, poznata pod zajedničkim latinskim nazivom Tria opuscula (Tri djelca), objavljena su u prigodi 800. obljetnice franjevačkoga reda i obuhvaćaju malu teološku sumu toga značajnog srednjovjekovnog teologa i filozof...
  • 450,00 kn

Duhovni spisi Sv. Ljudevit Marija Grignion Monfortski

Duhovni spisi
  • Duhovnost sv. Ljudevita Grigniona Montfortskog dugo je prisutna u našoj Crkvi, a veže se uz prvi prijevod Rasprave nadbiskupa Josipa Stadlera još 1894. godine. Od tada se ponavljaju različiti prijevodi te knjige, no prevedeni su i drugi spisi sv. Lju...
  • 140,00 kn

Jeronimove hagiografije Vinko Grubišić i dr.Vesna Badurina-Stipčević

Jeronimove hagiografije
  • Sveti Jeronim napisao je, među ostalim, i tri hagiografije: životopis sv. Pavla pustinjaka, sv. Hilarija opata i monaha Malka. Prvi kršćanski pustinjaci, o čijim životima piše sv. Jeronim, koji su u 3. i 4. st. pred jakim progonima pronašli utočište ...
  • 120,00 kn

Otačka čitanja u molitvi Crkve Željka Bišćan i Tomislav Zdenko Tenšek (prir.)

Otačka čitanja u molitvi Crkve
  • Tekstovi čitanja preuzeti iz BOŽANSKI ČASOSLOV (I-IV), KS, Zagreb, 1997. U liturgijskoj obnovi Crkva je spoznala čvrstu vezu između Božje riječi i onih ljudi drevne Crkve koji su neumorno čitali tu riječ, razmišljali o njoj, tumačili je sebi i vjerni...
  • 160,00 kn

Katehetske homilije Teodor Mopsuestijski

Katehetske homilije
  • Knjiga donosi šesnaest krsnih kateheza u kojima se tumači simbol vjere i razlažu otajstva svete Crkve. Njihov je autor Teodor Mopsuestijski, drevni sirijski teolog, jedan od najvrsnijih predstavnika Antiohijske škole te jedan od najvažnijih kristolog...
  • 160,00 kn
Stranica 3 od 5 (23 naslova)

Misao dana

Ja držim kako se ne bi trebalo zaboraviti zlo koje je neprijatelj počinio. Štoviše, ono se može oprostiti upravo jer se drži živim pretrpljeno zlo. Istinski oprost nije neko poništenje, nego znači iščitavanje toga zla i deklarirajući ga kao takvog, priznavati, međutim, da to zlo nije toliko moćno kako bi spriječilo moju ljubav, niti može zabraniti moju ljubav. Dakle, opraštam, ali istovremeno održavam živim zlo, održavam živom ranu. Osim toga, i za Isusa – koji je također u potpunosti oprostio – znaci muke (rupe na rukama i nogama, rana na boku) čine dio Njegova identiteta živućega i uskrsloga Gospodina, jer to što je podnosio i propatio, ne može se zaboraviti. Vjerujem da postoji jedno zajedničko iskustvo koje svi imamo: mi eventualno zaboravljamo bol, ali to da smo patili, ne možemo nikada zaboraviti. (Enzo Bianchi, "Paradoksi križa")

na vrh
×
Prijava
Poslati ćemo vam zaboravljenu lozinku
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.